Gerai išsimiegokite, nepasiduokite stresui, valgykite sveikai, jei norite numesti svorio, valgykite 1200-1500 kcal, gerkite daug vandens, nepamirškite pabūti gryname ore – visi šie patarimai kartojasi, kad ir kokį sveikatos puslapį ar žurnalą vartytumėte, tai lyg gidas, kaip sveikai gyventi. Nesiginčysiu – gal jie ir veikia, bet parodykit man aktyvų jauną žmogų, kuris tikrai galėtų patarimais sekti.

1. Nestresuokite. Prie šio punkto dažniausiai eina tokie patarimai kaip meditacija, problemų nesureikšminimas ir panašiai. Tačiau tai tavo gyvenimo tempas toks, kad 10 minučių į susitikimą vėluojantis draugas ar dar blogiau 15 minučių priimti vėluojantis gydytojas verčia perdėlioti visos dienos planus, stresas tampa palydovu. O kur jei dar imi galvoti, kaip nesveikai maitiniesi ir negeri vandens? Mano amžiaus žmonės, be darbo turi tiek įsipareigojimų, kad diena sudėliota minučių tikslumu, o pasiūlymas nestresuoti tik didina stresą. Ar yra išeitis? Galima mažinti tų įsipareigojimų skaičių, viską mesti ir imtis „Eat, pray, love“ gyvenimo būdo, galima prisitaikyti prie gyvenimo ir džiaugtis, kad veiklos yra, kad yra kur skubėti, yra su kuo susitikti ir kad per dieną padaryta tiek, kad sunku dar apie ką nors ir galvoti – tuo labiau apie tai, kad dar reiktų pamedituoti.  

Mano amžiaus žmonės, be darbo turi tiek įsipareigojimų, kad diena sudėliota minučių tikslumu, o pasiūlymas nestresuoti tik didina stresą.

2. Valgykite sveikai – daug vaisių ir daržovių, užkrimskite kas kelias valandas. Žinoma, būna dienų, kai sėdi namie ar ofise ir ramiai pajutus, kad skrandis tuštokas įsimesti į burną kelis riešutus. Tačiau tokios dienos pasitaiko porą kartų per mėnesį, o nesveikas maistas kelyje – kone kasdien. Aišku, galima įsimesti obuolį į krepšį ir prispaudus alkiui suvalgyti jį, bet vėlgi parodykit man normalų išalkusį žmogų, kuriam užteks obuoliuko, kuris atsisakys rimtesnio, gal ne tiek sveiko maisto. Jokiu būdu neraginu kasdien valgyti picas, cepelinus, McDonaldo maistą, tačiau bent jau čia nekelkite sau streso.

3. Gerkite daug vandens. Čia labai panašu į prieš tai aprašytą punktą. Gali nešiotis tuos 2 l vandens butelyje su savimi, gali lakstyti į tualetą kas 15 minučių, galima gyventi savo gyvenimą ir gerti tada, kai norisi gerti.

4. Gerai išsimiegokite. Va su šio pasiūlymo autoriumi/iais tai norėčiau rimtai akis į akį pakalbėti. Kaip galima kasnakt miegoti 7-9 valandas? Jei man reikia keltis 7 ryto, užmigti turiu 22-24 val. Tačiau juk geriausias miegas iki 24 val, vadinasi, turiu užmigti bent 23 val. Pabrėžiu, ne nueiti miegoti, o užmigti! Vadinasi, nueiti miegoti turiu 22-22.30. Taip pat nueiti miegoti turiu be jokių rūpesčių, nes prieš miegą, pagal patarimus, mintyse turi būti vien geri dalykai. O ir vienkartinė nemiga, kai kokią naktį tiesiog būna plačiai atmerktos akys, neturėtų aplankyti, nes streso gyvenime neturėtų būti. Alternatyva? Atleiskit, neturiu. Gal reikia gerti daugiau vandens ir mažiau stresuoti?

5. Kad negalvotumėt, kad straipsnio pavadinimas yra absoliučiai apgaulingas, turiu atsakyti ir į jame užduotą klausimą – kaip nesijausti alkanam, laikantis dietos? Atsakymas paprastas – jokių dietų nesilaikyti. Jei jūsų toks gyvenimo tempas, kaip čia aprašyta, apie kokius maisto ribojimus gali būti kalba? Tik valgykit ir, žinoma, nestresuokit! :D