Jau praėjusią savaitę minėjau, kad jei nėra ūpo bėgti, galima tiesiog pašokti. Šiandien kvietimą kartoju – įsijunkit mėgstamą dainą ir pirmyn! Tikrai nemokysiu, kaip šokti, tačiau štai kodėl tikiuosi, kad savaitgalį susitiksime šokių aikštelėje:

Naudingiausia šokių rūšis

Baletas, hip hopas, pilvo šokiai ar Lotynų Amerikos šokiai – rūšių begalė, bet nereikia rinktis nė vieno iš jų, kad šokis duotų naudos. Vis dėlto, ko gero, vienas naudingiausių šokių – freestyle. Anot mokslininkų, kai nereikia sekti judesių, galvoti, kur ir kokį žingsnį reikia žengti toliau, priimame spontaniškus sprendimus. Be to, taip galima šokti daug aktyviau (liaudiškai – tiesiog išsitaškyti arba „kas kaip moka, tas taip šoka“).

Anot mokslininkų, kai nereikia sekti judesių, galvoti, kur ir kokį žingsnį reikia žengti toliau, priimame spontaniškus sprendimus. 

Kita vertus, judesių mokymasis veikia geriau nei „Bilobilis“ (ar kaip ten tas vaistas atminčiai vadinasi). T.y. bandymas įsiminti judesius apskritai gerina atmintį. Tikėtina, kad atsiminsite ne tik šokį, bet ir su kuo šokote, o tai jau neblogai.

Šokiai daro mus protingesnius

Įsivaizduokite, skaitymas riziką susirgti silpnaprotyste sumažina 35 proc., kryžiažodžių sprendimas – 47 proc., plaukimas arba važiavimas dviračiu prie sveiko proto neprisidės. Tačiau jei dažnai šoksite, silpnaprotystė jums beveik negrės – rizika sumažėja 76 proc. Gyvas pavyzdys: 

 

Jei dažnai šoksite, silpnaprotystė jums beveik negrės – rizika sumažėja 76 proc.

Šokiai daro mus linksmesnius

Atrodo, savaime suprantama, kad šokti – linksma. Vis dėlto šokiai sudegina ne tik kalorijas, bet ir blogas mintis. Pagal tyrimą, tango pamokos per kelis mėnesius grupei žmonių pradėjo atsikratyti irzlumo, streso ir depresyvių minčių. Nebandžiau, bet internetai sako, kad tango – tas šokis, kuris leidžia lengvai pamedituoti, įsijausti, todėl bet kokios niūrios mintys nori nenori išgaruoja. Tačiau, kaip pati nešokanti tango, sakyčiau, tai veikia ne tik šokant tango. Kaip ir sportuojant bet ką kitą, gaminasi endorfinai, o jie tiesiog daro mus laimingus.

Šokant gerėja fizinė sveikata

Per valandą intensyvių šokių sudega apie 500 kalorijų, tai yra visa šokolado plyta.

Per valandą intensyvių šokių sudega apie 500 kalorijų, tai yra visa šokolado plyta.

Gerėja lankstumas ir koordinacija (nebesitrankysite į kampus).

Stiprėja raumenys ir kaulai (senatvėje neužeis baisi liga osteoporozė).

Mažėja tikimybė susirgti širdies ligomis.

Į kokią nors šokių klasę eiti nebūtina

Visada yra video apie viską talpinantis Youtube.

Įkvėpimui – 11-metės Taylor šokiai:

Jei netingit, to galit išmokti ir patys:

 

Jei esat „pantera“:

Jei patinka Zumba:

http://www.youtube.com/watch?v=-wZKFaKh4Og

Jei tiesiog norit išsitaškyt, tiks bet kas – (beveik) nėra muzikos, kuri tam netinka. Ir nebandykite sakyti, kad nemokate - „kairiakojų“ nebūna, būna tik tų, kurie bijo pakvailioti. Tai kada einam pašokti?