Negalėčiau suskaičiuoti, kiek žmonių, išgirdę, kad bėgioju, sako: „Kaip tau pavydžiu. Aš taip pat norėčiau bėgioti, bet...“.  Kaip dažnai gyvenime atsiranda tas nelemtas „BET“, bet kiekvienas „BET“ yra įveikiamas. Jau galit viena ranka siekti sportbačių, nes tuoj pat iš sporto žodyno bus ištrinti visi „BET“.

  1. Neturiu laiko. O kas gi jo turi daugiau? Kasdien kiekvienas mūsų gauna po lygiai 24 valandas – nei daugiau, nei mažiau. Tačiau yra stebuklingas būdas turėti daugiau laiko (pabrėžiu - ne daugiau valandų, bet daugiau laiko). Planuojant laiko atsiranda. 1 valanda sporto sudaro 4 procentus dienos. Jei randate laiko be tikslo naršyti internete, turite laiko sportui. Jei randate laiko žiūrėti serialus, turite laiko sportui. Tiksliau, jei tikrai norite bėgioti, rasite 1 valandą, kurią galima pakeisti sportu. Jei nežinote, kaip rasti tą valandą, susirašykite savo dienotvarkę ir viskas matysis kaip juodu ant balto (tiesiogine prasme).  Tikiu, kad rasite tuščią tarpelį, kuriame galėsite įsprausti žodį „bėgimas“.
  2. Po darbų būnu per daug pavargęs. Čia atsakymas labai aiškus – sportas padeda pailsėti. Nebent jūsų darbas fizinis, nuovargis, kurį jaučiate po darbo greičiausiai yra galvoje (vėlgi tiesiogine prasme). Bėgimas ir apskritai bet kokia kita sportinė veikla padeda nugalėti nuovargį. Vis dėlto atkakliai siūlau savo mylimą bėgimą, nes čia nereikia galvoti, kiek kartų kokį pratimą daryti, nereikia kartoti judesių, kuriuos rodo treneris, reikia tiesiog risnoti. Iš pradžių, kai tik pradėsite bėgti, tikrai galvosite, kad sunku, bet po maždaug 20 minučių bėgimo galva pradės valytis nuo darbinio triukšmo. Pažadu, o pažadus aš tęsiu.
  3. Bandžiau, nepatiko. Šito skundo aš nuoširdžiai nebesupratu. Nepatiko bėgimas, bandykit dviračius. Nepatiko joga, bandykit šokius ir t.t. Visų galimų veiklų neišvardinsiu (kada nors aprašysiu čia), bet netikiu, kad bandėte viską ir niekas nepatiko.
  4. Neturiu valios. Trumpai ir aiškiai – užsiauginkit stuburą, atsiras.
  5. Aš per silpnas fiziškai, tai sportuosiu vėliau. Klausimas jums – o kokiu būdu ruošiatės stebuklingai sustiprėti? Taip, galbūt vietoj bėgimo teks pradėti nuo ėjimo,
  6. Neturiu su kuo. Yra toks labai geras daiktas – grotuvas. Dažnai jis būna ir telefone. Tereikia ausinių ir lekiate su vėjeliu ir Justinu Timberlaku. O jei reikia „gyvos“ kompanijos, įsijunkit „Facebooką“, ten bėgimo grupių, kur žmonės ieško su kuo galėtų pabėgioti, ne viena.
  7. Šeima: turiu prižiūrėti vaikus. Čia jau sunkesnis variantas, kuriam išeitį galiu pasiūlyti tik remdamasi kitų pavyzdžiu. Tenka būti mama/tėčiu-ekstremalu ir arba keltis sportuoti valanda anksčiau, arba sportuoti su vaikais. Danijoje bėgiką, kuris stumtų vežimėlį su savo atžalėlė teko matyti kasdien – ir vaikas grynam ore pabūna, ir tėvai laimingi.