Kai Ieva D. pasiūlė rašyti į šį blogą, pasakė: „Paaiškintum, kaip ištverti bėgant 10 kilometrų“. Tada nusistebėjau: „Kaip ištverti? Juk bėgti tiesiog smagu“. 5, 10, 15 ar daugiau kilometrų (skaičius čia nesvarbus) – bėgti yra tiesiog gera.

Vis dėlto reklamuoti bėgimą neparodant užsidegimu žibančių akių nėra lengva. Tai – ne „Top Shop“ reklama, kur prietaisas Jums gulint ant sofos dovanoja gražų kūną ir tuo pačiu priverčia jaustis nuostabiai, nepajudinant nė piršto. Bėgimui netinka ir pasakymas „Kartą paragavęs, negali sustot“, nes po vieno karto, tikrai sustosi ir į sportbačius žiūrėti nesinorės. 

O jei pasakysiu, kad bėgimas – vaistas, beveik panacėja, o jo receptas (nors vaistas nereceptinis) atrodytų maždaug taip: 

Bėgimo kaina: 00,00 Lt (įsivedus eurą, kaina nesikeis).

Bėgimo veikimas:

  • visapusiškai gerina sveikatos būklę (20 proc. geresnė atmintis; 32 proc geresnis miegas*)
  • pašalina protinį nuovargį;
  • suteikia energijos;
  • stiprina imunitetą;
  • gerina nuotaiką (jei visi bėgtų, matytume 37 proc. daugiau šypsenų*);
  • skatina sveikiau maitintis.

Pastaba: kartu būtina naudoti ir valios pastangas.

Dozavimas: pradėti nuo mažų dozių ir jas didinti.

 Sąveika su kitais papildais:

  • Bėgimas puikiai dera su vandeniu.
  • Kuo daugiau valios įdedama pradžioje, tuo mažiau jos reikia vėliau.
  • Kai bėgama šviečiant saulei, nuotaika pakyla greičiau.

Kontradikcijos: įrašai „Facebooke“ apie tai, kiek nubėgote, gali erzinti draugus.

Poveikis gebėjimui vairuoti: prie vairo sėsti nebesinorės.

Perdozavimas: miego kokybė gali išaugti daugiau nei trečdaliu.

Šalutinis poveikis:

 *Sporto prekes parduodanti JAV įmonė „Mizuno“ sukūrė įdomų projektą – „Jei visi bėgtų“ (http://www.mizunousa.com/running/what-if-everybody-ran). Statistika skaičiais pritaikyta amerikiečiams, tačiau procentų išraiškomis galima remtis beveik visur.