Disclaimer: tai nėra įrašas, kodėl sporto klubą reikia mesti, o nuomonė, kodėl taip darau aš.

Mano sporto klubas labiau ne klubas, o „kačialka“, kur yra viena treniruoklių salė ir nemaža dalis lankytojų ten gyvena ir yra tikri raumenų kalnai. Labai džiaugiausi, kad vieta pasportuoti yra visai šalia darbo – nuo vieno iki kito įėjimo – vos 50 metrų. Pasportavusi prieš darbą jaučiausi jau daug nuveikusi, netgi susidariau asmeninę programą, tačiau praėjo vos daugiau nei mėnuo ir entuziazmas dingo. Kodėl?

  1. Žinojimas, ką tiksliai daryti. Negaliu pakęsti nuolat pasikartojančių tų pačių pratimų. 60 pritūpimų, tada 60 įtūpstų, tada kitokie pritūpimai – nėra nieko baisiau. Man sportas – savotiška pramoga, tai nėra savęs varginimas per prievartą, tačiau eidama sportuoti su savo pratimų sąrašiuku prasikeikiau. Norėdavau, kad kuo greičiau treniruotės praeitų.
  2. Stacionarūs cardio treniruokliai. Bėgimas, važiavimas dviračiu ar irklavimas – puikios sporto šakos. Kaip žinot, bėgimas – mano mėgstamiausia sporto šaka, tačiau bėdama lauke galiu matyti vis naujus vaizdus, galiu miške minutei stabtelėti ir giliai įkvėpti paties gryniausio oro, kokio gali tikėtis didmiesčio gyventoja. Lygiai tas pats su važiavimu dviračiu – kasdien gali susidaryti naują maršrutą, net ir važiuodama tuo pačiu keliu, matai kiek kitus vaizdus, kitus žmones, besikeičiančią gamtą. O ant bėgimo takelio? Prieš save matau tik besikeičiančius skaičiukus ir turiu save stumti iš paskutiniųjų, kad išbėgčiau 15 min ir ne dėl fizinių sugebėjimų, o dėl begalinio nuobodulio. 
  3. Daugiausiai jėgos pratimai vienai raumenų grupei. Raumenis galima stiprinti ir darant pratimus su savo kūno svoriu ir vienu pratimu stiprinti daug raumenų. Pavyzdžiui, daugelio nekenčiami „burpies“ yra fantaskiškas pratimas.
  4. Laukimas prie treniruoklių. Jei į sporto klubą pataikai piko metu, kurį laiką gali tekti ir pastoviniuoti.  O mano būdas jau toks, kad nekenčiu laukti (visko – nuo ilgai ruošiamos kavos iki vėluojančių draugų). Sporto klubas – man vieta, kur gaunu norimą paslaugą, t.y. galimybę sportuoti, todėl ir čia man galvoje sukasi gal kiek keista mintis, kad tą paslauga turiu gauti tą pačią minutę, kai man jos reikia.
  5. Uždara patalpa. Kad ir kokia miestietė esu, man reikia gryno oro. Kartais tas „grynas oras“ gali būti pasivaikščiojimas miesto centre. Suprantu, kad po grupinės treniruotės oras irgi gali būti ne koks, tačiau treniruoklių salėje jis visada baisus.treadmill
  6. 6. Užima daug laiko. Be to, kad gali tekti palaukti kokią minutę prie treniruoklio, ėjimas į sporto klubą atima daug daugiau laiko, net jei sporto klubas visai šalia darbo  ar namų. Kodėl? Čia galima grįžti prie to, kad daug pratimų treniruoja tik vieną raumenų grupę, todėl visam kūnui pajudinti tenka daryti daugiau pratimų. Taip pat sudaromos individualios programos nenormaliai ilgos (ir čia ne tik apie mano programą, kitur sportuojantys mano draugai taip pat be 1,5 – 2 val. nebaigia treniruočių). Kai egzistuoja begalybė treniruočių internete, kurios efektyvios nors trunka 30 – 60 min, dvigubai daugiau laiko treniruotėms nei noriu, nei galiu skirti.