Vieną dieną pasakiau sau: „Ieva, dar nesulaukei nei trisdešimties, o jau tuoj būsi pliurzė – SUSIIMK!“. Taip aš atsidūriau nedidelėje kalanetikos studijoje. Kontingentas – pagyvenusios moteriškės ir lieknos panelės, neragavusios sporto. Kadangi pati priklausau vienai iš šių grupių, likau pabandyti.

Apie kalanetiką buvau girdėjusi tik tiek, kad visi pratimai atliekami labai lėtai ir po mankštos išeini tokia pat gaivi, kaip ir atėjai, nes nenulaša nei vienas prakaito lašelis. „Nesąmonė, – pagalvojau.  – Ar čia sportas?“. Vis dėlto, kai po kokių aštuonių treniruočių netyčia veidrodyje nužvelgiau savo sėdimąją, rezultatai maloniai nudžiugino. Supratau, kad giliai stalčiuje paslėpti šortai šią vasarą tikrai išvys dienos šviesą.

Kuo ypatinga kalanetika?

Atliekant tempimo pratimus, treniruojami gilieji raumenys. Tokiu būdu pastebimai sutvirtėja gilusis poodinis sluoksnis, nyksta riebalai, tvirtėja raumenys, mažėja celiulitas. Pagrindinis kalanetikos principas – nepersistengti ir nepakenkti organizmui. Todėl mankštinantis nepervargstama, nealinama širdis ir sąnariai, nes krūvis tenka atskiroms raumenų grupėms. Daugelis pratimų skirti  probleminėms kūno vietoms dailinti. Kalanetikos treniruotėse naudojami svareliai, gumos, kamuoliai ir kitos priemonės. Pakanka judesių nevaržančios aprangos, o apie sportbačius galite pamiršti, nes pratimai atliekami tik su kojinėmis. Fone skamba rami muzika, todėl, sportuojant galima ir pamedituoti.

Kam tinka kalanetika?

  • norintiems pradėti sportuoti, sutvirtėti, prieš imantis aktyvesnės veiklos;
  • nenorintiems monotoniškai kilnoti svarelių sporto salėje;
  • dėl per didelės širdies apkrovos negalintiems užsiimti aerobika;
  • mėgstantiems ramią mankštą;
  • norintiems numesti svorio ir padailinti figūrą;
  • bet kokio amžiaus žmonėms;
  • žmonėms, turintiems didelį antsvorį;
  • siekiantiems turėti grakščią laikyseną ir sveiką stuburą;
  • dirbantiems sėdimą darbą;
  • netgi besiskundžiantiems nugaros, kaklo ir sąnarių skausmais.

Tikrai rekomenduoju kalanetiką visiems, kurie skaitydami aukščiau išvardintus punktus, atpažino save. Vis dėlto, po dviejų mėnesių šių treniruočių, šiek tiek pabodo tie patys pratimai, panorau kažko naujo ir intensyvesnio. Todėl užsirašiau į netoli namų esantį sporto klubą ir dabar du kartus per savaitę iki devinto prakaito strakalioju pagal ritmingą ir garsią muziką, šūkaujant aerobikos trenerei.