Suskaičiuota, kad „Aš neturiu laiko“ yra dažniausias pasiteisinimas, kai žmonės aiškina, kodėl nesportuoja. O kas gi to laiko turi? Jau kažkuriame įraše rašiau, kad visiems duota po tiek pat, tačiau ne visi sugeba vienodai efektyviai išnaudoti duotą laiką. Pagalvokite statistiškai: miegas 8 valandos, darbas – dar 8 valandos, pasiruošti darbams ir pasiruošti rytojui – 1 valanda, namų ruoša – 1 valanda (jei sakot, kad reikia daugiau, gaminate per daug gurmaniškus patiekalus). Lieka ištisos 6 valandos. Galima nesunkiai nuspėti, kad a) patys nežinote, kur tas laikas dingsta; b) tą laiką praleidžiate prie ekrano; c) gurkšnojate alų/kavą su draugais.

a)      Planuokite. Užsirašykit į dienotvarkę knygutėje, telefone. Treniruotę su savimi planuokite tarsi su asmeniniu treneriu (jei negaila pinigų, iš tiesų susitarkite su asmeniniu treneriu, tada jausitės atskingi prieš kitą žmogų ir laiku pasportuosite). Paskirtite sportui laiką, kuriuo mirk gyvenk turite pajudėti.

b)      Pakeiskite valandą, praleidžiamą prie TV ar kompiuterio į valandą (kad ir pusvalandį) sporto. Nei „Facebook“, nei jūsų mėgiama laida niekur nedings. O jei vis dvis dėlto mirtinai reikia pažiūrėti žinias, sportuokite žiūrėdami.

c)      Vietoj kavos puodelio su draugais - judėkite. Sportas – nebūtinai iki devinto prakaito varginanti treniruotė. Suprantu, kad dažniausiai po darbų norisi atsipalaiduoti susitikus su draugais. Vasarą suderinti draugus ir sportą ypač lengva. Griebkite dviračius, krepšinio, futbolo, tinklinio kamuolį, badmintono raketes ir žaiskite.

Jei turite 15 – 30 minučių...

Šokit į kedus ir apibėkit ratą ar kelis kilimetrus.

Youtube paieškoj įveskite turimą laiką, pridėkite žodį „treniruotė“ ir rinkitės ir gausybės.

Eikite į darbą pėsčiomis.

Važiuokite į darbą dviračiu.

Eikite pasivaikščioti.

 

Jei turite 5- 10 minučių...

Lipkite į autobusą į darbą stotele toliau arba išlipkite stotele anksčiau ir paėjėkite.

Pasileiskite dvi – tris labiausiai greitiems šokiams tinkančias dainas ir šokite.

Griebkite šokdynę ir pabandykite iššokinėti visą laiką. Paaiškės, kad 5 minutes yra daug.

 

P.S. Jei kol skatote šį įrašą iš esmės galite sportuoti, nesiskųskit, kad neturit laiko sportuoti.