Kadangi blogą rašome trise, turim tokį temų grafiką, kas, kada ir į kurią skiltį rašo. Kitos dvi damos dažniausiai dar neprasidėjus mėnesiui susirašo, kokiomis temomis parašys straipsnius. Prie mano vardo dažniausiai lieka įrašas „ką nors sugalvos“. Turėčiau pasitempti – kartais pagalvoju.  Pabėgioti vis dar mėgstu, bet kartais tingiu – į kalną lipu, o ne bėgu, kilometrais retai kada ką nustebinu, dėl didesnio greičio nesistengiu. Tuo tarpu, ką tik bėgioti pradėjęs draugas bėga greičiau ir toliau nei aš. Reiktų pasitempti. O jau savo metams užsibrėžtus tikslus net baisu atsiversti, nes reikėtų pasitempti, kad juos pasiekčiau.

Galiu garantuoti, kad visų gyvenime buvo akimirka, kai pasakėte kažką panašaus į „man taip pat reikėtų pradėsi sportuoti/ sveikiau maitintis/ lankyti kursus/ anksčiau keltis/ daugiau skaityti/ išbandyti x dalyką/ apsilankyti x vietoje/ etc.“ Tiksliau, kai tikslai ima kelti nemenką stresą.

 Ir kaip tu viską spėji?

 Neretai gali atrodyti, kad privalu atitikti idealą: ryte padaryti mankštą, pavalgyti sveikus pusryčius, idealiai susitvarkyti išvaizdą darbui, atidirbus minimum 8 valandas atrodyti vis taip pat puikiai ir būti pasirengus užsiimti 5 kitomis veiklomis, be to, dar pasportuoti, skirti laiko draugams/šeimai. Taip pat atrodo, kad aplink pilna tokių žmonių, kurių norisi paklausti, o kaip tu viską spėji?

Atsakymas paprastas - nespėja. Nėra žmonių, kurie spėtų viską, ką nori spėti. Netgi nėra žmonių, kurie spėja viską, ką turėtų spėti. Tie, kurie turi mažai veiklos, net ir menkiausią darbą „prokrastinuoja”, tiems, kurie turi daug veiklos, tiesiog neužtenka 24 valandų per parą. Ir nieko tokio. (Jūs neįsivaizduojat, kaip man sunku tai pasakyti).

 Kaip nepasimesti tarp (norimų padaryti) šimto veiklų?

 1. Susirašyti 3 pagrindinius darbus-veiklas ir priorotizuoti, kas iš jų svarbiausia, kas mažiau svarbu.

2. Išsigryninti, kiek kam reikia ir galima skirti laiko. Pagal tai orientuotis.

3. Suprantama, namie lauks kasdienė ruoša, kartais reikia ir save susitvakyti. Vis dėlto tai - nėra prioritetai, dėl kurių reiktų atidėti svarbias veiklas. (Jei yra, tai dabar eikit į skiltį „Kultūros kompasas” arba „Raštų vėtrungė”, išsirinkit knygą ir eikit bent knygos paskaityt.)

4. „Prasivalyti“ tikslus:

-jei tas taps tikslas kartojasi n-tuosius metus iš eilės ir su juo nepasistūmėjama pirmyn, braukyt tikslą lauk. Vadinasi, jis nesvarbus

-jei tikslas kartojasi, dėl jo stengiamasi, bet nepavyksta, vadinasi, jam reikia skirti daugiau laiko nei iki šiol.

-jei tikslas kartojasi ir jis visada labai lengvai pasiekiamas, jį reikia įtraukti į kasdienes veiklas, o nebe į tikslus.

5. Nespausti savęs. Ne visų prioritetai vienodi, visų aprėpti neįmanoma. Atsipalaiduokit, viską darot gerai.